ÄNTLIGEN

Äntligen kom den sak jag saknat i 18 månader, och verkligen mått dåligt över att inte ha. <3

Positivt idag

- Gått en lång promenad med min lilla solstråle till Mio och Wilde som sov hela besöket. :)
- träffade tant Janni en liten stund.
- Pelletskaminen lyckades fungera på kvällen.
- Det har varit soligt väder hela dagen.
- Det jag längtat efter har äntligen infunnit sig. <3
- Min ekonomi är goodie goodie.
- Städat och fixat iordning lite hemma, så nu ser det inte ut som ett kråkslott längre.
- Hittade Caspers försvunna vante på vägen hem som varit borta i flera flera veckor!

Negativt idag

- Mensvärk, ont i höfter knän och ryggen, och dessutom varit väldigt deppig.
- Vaknade inte upp bredvid min älskling, utan alldeles själv i en tom säng.
- varit väldigt väldigt trött och hängig.
- pelletskaminen slutade att fungera, fick därför ta hit en reparatör så att jag missade fotbollsträningen.
- Casper bajsade ner båda våra sängar och även sina kläder. :/ lilla prutten. 

Jaa, det var min dag det. Nu ska jag faktiskt lägga mig i soffan och bara vara själv och slappa ett bra tag.. ända fram till Hollywoodfruar på trean. Mitt favorit program de :) 
Vad tycker ni om Hollywood fruar? :P

Hoppas på att jag är gladare och mer utvilad imorgon. Då hoppas jag på en tur till öppna förskolan, som inte blev av idag. 

Jag saknar dig älskling ! "Babbababababa" säger Casper. :( 


Kommentarer
Postat av: Fia

Skönt att det kom tillslut gumman :) Nu behöver du inte vara orolig längre. Du sk se att du kommer må bättre om några dagar när värsta hormonruset är över. PMS säger ja bara!! Det hade jag aldrig haft innan. Men nu vet jag hur det är ;)



Kram

2010-03-15 @ 21:40:42
Postat av: Anna

Söt Fia! :) Något mer positivt idag var att träffa dig O Helena. :) Goa ni två. Ja, de känns verkligen hur bra som helst! Då kan man släppa det o koncentrera sig på nått annat istället. :) KRAM

2010-03-15 @ 22:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0