:)

Känner mig nöjd och glad idag. Haft besök av tant Janni, som Casper verkligen ääälskar! .. jag med såklart. Det är så himla skönt med henne.. Man kan vara ifrån varandra nästanhur länge som helst och ändå va så himla bra kompisar när man väl träffas. Det känns som att det inte alls var längesen vi träffade varandra liksom. Jätte skönt med sånna vänner.
Ska börja lira fotboll i Högboda IF :D Haha. Vem hade kunnat tro det!? ..inte jag iallafall.
Började ju med hormontabletter igår för att få tillbaka min mens som jag inte haft sen casper föddes. Börjar få otrolig mensvärk nu, så hoppas att dom hjälper! Känner sig gött okvinnlig utan mensen alltså.

Annars så har det varit en jätte fin dag med sol och skönt väder. Promenix blev det och nu har ja nyss lagat mat till mig själv, min mamma och J som kommer hem ikväll. bra flickvän ja är ;)

Joggingtur blir så fort mamma kommer. Ska bli så skönt. Måste verkligen börja med hårdträning nu så att det blir någonting med fotboll till sommaren. Sån klumpeduns som jag är nu :/

Casper sover, så nu blir de en liten powernap innan nästa period börjar med lek och tjabbel :)

Ha de bra så länge.

Kommentarer
Postat av: Janni

Aww... Du är underbar anna. Fan vilken bra vän du är gumman<3

2010-03-07 @ 20:39:19
URL: http://j4nni..blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0