Lökar i rabatten

Härligt, nu är det verkligen snart vår på ingång! Jag och Casper var iväg till kyrkan idag för att delta i babyrytmiken, som även jag skulle varit med och arrangera, men har varit sjukdom och en massa andra konstiga saker ivägen för mig. Iallafall så fick vi syn på lökar i rabatten utanför kyrkan, och det värmde ända in i själen! :P Snart så äntligen är det bart på backen. :)

babyrytmiken var verkligen jätte mysig. Träffade många mysiga mammor med deras små söta bebisar. Efter detta var Casper å trött så han nästan satt upp och sov lilla vännen. Sen blev de långprmenix med grannen, verkligen trevligt och välbehövligt.

Ikea med TantJanni blev också. Kul med lite småshopping sådöär mitt i veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0