Lovely weekend.

Har haft en jätte mysig helg med min söta familj. Finns verkligen inget bättre än att bara spendera en massa tid tillsammans. Man behöver liksom inte prata med varandra hela tiden, bara finnas runt varann.. bara känna att man kan slänga ur sig någon mening då och då och få ett svar tillbaka från den man älskar mest i världen. Och lilla Casper som sitter o pratar o pratar dagarna igenom, och promenerar och promenerar :) Han fick ju nya gåskor häromdagen, men går hellre utan. Varje gång han sätter sig på rumpan tar han av sig de gulliga små skorna. När han promenerat har han gått själv med gåvagnen och även genom att hålla i våra händer, men idag visade han sig vara lite tuffare! Han släppte min ena hand och gick jätte bra ändå! Så nu kan man promenera breve honom och hålla honom i handen. Han är så duktig min lilla skrutt <3

Blev kallad durracellkanin förut också.. Sprang runt i hela huset och utförde sysslor som jag skulle ha gjort för länge länge sen. Jag satte in kort i album, klistrade in viktiga kvitton i kvittopärmen, städade litegrann och tävttade Casper bajsiga kläder från igår. Åh, det var så himla synd om honom igår på eftermiddagen. Han hade legat ner och bajsat, och det visade sig efter en stund att han bajsat ner hela sin body, så vi fick sättsa honom badkaret och duscha av honom. När jag drog av honom bodyn fick han bajs över hela ryggen oh även på lilla örat, han grät så man trodde aldrig att han skulle sluta! :(
Nu har vi även skickat in papper till skatteverket. Casper ska byta efternamn, eller snarare tabort ett av de två efternamnen han har. Casper Albin Möller ska han heta. :)

Gjorde slingor hos Helena på Cabello i fredags också. Ville bli jätte blond o använde brun utan sol så jag ser ut som en fjortis igen ;) Vadå åldersnoja? Nu blir de att banta också, bort med de överflödiga kilon så att jag inte kan klaga längre.
Vitrinskåp och en jätte jätte fin pläd blev inhandlat i fredags också, på jysk. Kampanjpris på vitrinskåpet, endast 1800:- ist för 3200:-. Jag är verkligen jätte nöjd! Äntligen fick jag mitt efterlängtade skåp! Fick även min knallrosa pläd för 300:-. Det var ett jädra tjat på mig innan jag fick den. Jörgen skulle lämna tillbaka den när jag sov och jag vet inte allt vad han hotade med, men vem såg jag använda den senast imorse, jo min kära sambo! Haha.
hade även fotbollsträning i fredags kväll i fagerås. Gick verkligen jätte bra! Kul att ha börjat spela igen, äntligen. Tyvärr lyckades jag få ryggskott när jag kom hem!

Hade även middag för mamma och pappa igår kväll. Mamma fyller ju 55 år på onsdag då Jörgen inte är hemma, så firandet fick bli igår istället. Jätte nöjda med lite sprit och vin i kroppen. Vem fick agera chaufför om inte jag.

Ja, det var helgen det.. Nu blir det mys hela kvällen. Imorn börjar soppkur, inväntan på hemlig grej och ensamhet med Casper igen.. Men lite småroliga saker som öppna förskolan och fotbollsträningar kommer förgylla den kommande veckan. Tur att man har något roligt den stunden inte min älskling är hemma, annars hade jag nog nästan tynat bort av ledsenhet.. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0