Nice keeejf

Jaha, ännu en dag har glidit mig ur händerna. hur fort får dagarna gå egentligen? Kan inte fatta att det redan är torsdag kväll, vilkt betyder att det bara är en vecka kvar tills Jörgen kommer hem igen. Skönt! Längtar efter honom.
Har haft en trevlig dag med besök hos Soifa och Edvin. De små satt tillsammans e fåtöljen och studerade färgglada fiskar. Roligt tyckte de båda! :) Blubbblubb sa Sofia, och Edvin skrattade högt.
Promenad med våra vagnar och en olydig vovve blev också under dagen. Jätte skön temperatur ute, enda nackdelen är såklart slasket som blivit. Men man ska inte klaga nu när det äntligen närmar sig vår.
Ringde om jobb idag på smeden. Skulle verkligen behöva komma ur mitt lilla fågelbo och träffa lite folk då och då. Timvikarie skulle inte vara fel att jobba som då & då. Ska dit imorn och "visa upp mig" så får vi se vad dom säger mig.. jag får säkert nobben, men då har jag iaf försökt!
Blir en spännande dag imorgon. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0