Pain

Good morning. Vaknade av att en liten prutt ävenkallad Casper satt på knä mot spjälerna i sängen idag och sa "eeeh" "eeeh" för att väcka mig :D haha. Sötnosen, men nu är det nog verkligen dags att sänka sängbotten! Snart trillar han väl ut min lilla prutt.
hunnit med mycket nu på morgonen. Så skönt när det är vår och detblir ljusare ute, man blir liksom mycket piggare. Orkar med mycket mer. Jag har hängt tvätt, städat ur pelletskaminen, vikt tvätt o lite mer saker. :) Nu äntligen sover Casper, och ska jag försöka slappna av o vila lite jag med. Svårt när jag har mkt energi. Men jädrar vilket magont jag har alltså... o ont i höfterna o knäna.. Jag kommer inte kunna spela fotboll på hela veckan iallafall. Tönker inte förstöra mig mer än vad jag redan är förstörd. ;/

Mamma fyller 55 år idag! Grattis mamma! Ikväll blir det att fira henne lite med att våldgästa och sova över, jag o Casper. hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0