Pruttprutt suuk

Stackars lilla pruttprutt är sjukling.. :( Började imorse med att han var glad, men lie gnällig och småhängig. Han skulle vara vid mig hela tiden och bara hänga på mig liksom.. sen har det bara blivit värre under dagen och nu är han jätte dålig lillen.. :( Ligger osover just nu, vilket jag hoppas på att han gör ett litet tag så han får ladda sina små batterier lite.
Väldigt många som är sjuka nu blnad barnen har jag hört. Grannens flicka hade nyss magsjuka, det hoppas jag verkligen att vi slipper!!

Fick oväntat besök av Jonte förut. Skit roligt att träffa honom!! Borde egentligen göra det lite oftare, men det blir liksom inte av på samma sätt nu som innan jag hade Jörgen och Casper... av naturliga själ. :)
Åkte även hem till honom o kollade läget förut. Tänkte hälsa på hans morsa lite, hade varit trevligt tycker jag.
Nu blir det nog att vila lite medans pruttprutt sover så skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0