shopping ;)

Hela familjen var iväg till Ikea idag för att storhandla. :) Fick lite pengar i förskott innan jag fyller år i april (fyller 20;)) och vi valde alltså att spendera en liten del på grejer till vårt stora hus! Har inte ens fyllt ut hälften av huset med hyllor och grejer än. Herregud vad mycket man behöver för att det ska se hemtrevligt ut. nedervåningen är det inte så jätte mkt kvar att möblera, men övervåningen!! Det hinns väl med. Vi har bara bott här i 9 månader, men ändå..
hittade en hel del iaf. En bänkskiva till lilla bänken vi ska bygga i köket, ett vitrinskåp till köket och även en jätte fin lampa som man även kan ha levande ljus i. Den ska vi ha över köksbordet. Två viota hyllor för 50 kr styck hittade vi på fyndhörnan och även en hörnhylla fick vi tag i som vi också ska ha i köket. Tror att det kommer bli hur bra som helst! :)
J var iväg o tränade förut och jag fic k vara själv med Casper. herregud vilken liten vilde han är nu! Man kan inte lämna honom i två sekunder, han ska bara promenera hela tiden. Det finns ingenting han älskar så mkt som att promenera och ta sig fram med gåvagnen. :) Kul att se, men lite jobbigt ibland när man inte kan få göra någonting annat.

Klockan 19.00 är det fotbollsträning i Högboda. Ska väl åka snart så att jag hinner dit. Hoppas det blir kul.. isf fortsätter jag väl min fotbollskarriär ;) haha.

ha de bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0