Skräpkärring

Känner mig som en riktig liten skräpkärring idag.. Har hunnit med så otroligt mycket nu på förmiddagen att jag är så stolt över mig själv ;)
Casper är sjuk, över 39 graders feber har han min lilla älskling. Fick ge han alvedon förut så att han kan få sova ostört iaf. Även fast man är trött när man är sjuk så orkar man inte alltid sova, för man orkar inte med sig själv liksom. Så synd om de små när det blir sådär. Men har börjat förstå att bebisar är ganska mycket sjuka. Lite klena för bakterier är dom.
Vart åp tippen och slängt skräp, vart på apoteket, köpt pellets och även städat och tvättat har hunnits med innan klockan 12 på förmiddan. :) Dammsugit bilen har jag även gjort av den anledningen att jag ska åka in till wafab och hämta vår bil e eftermiddag. Ska bli så himla skönt att krånglet är över! Tycker det har vart tillräckligt jobbit med allt tjafs fram och tillbaka nu.
Får se vad mer dagen har att bjuda på. Känner mig inte riktigt pigg själv heller, så ska nog försöka sova så mycket som möjligt under dagen.

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0