Sovmorgon

Härligt att J lät mig sova lite extra idag! Det var verkligen behövligt. Casper var ledsen och lite krånglig under natten, slutade med att han fick sova bredvid mig i vår säng. Då sov han som en liten prins sen. :)
Jätte fin morgon, får hoppas på att dagen fortsätter i samma stil.
Mamma kommer bort och hänger på ut och tar en promenad med Casper.. J ska fixa med pelletskaminen som INTE fungerar, så då får han bli hemma.
Sen blir det kanske lite träning på gymet.. Får träna som fan med tanke på allt jag käka igår. :/ tråkigt att mn aldroig lär sig!!

Bröllopsmässa i Deje idag också mellan 14.00-18.00. Får se om vi kanske åker dit en sväng. Skulle ju va skit kul! `Har lite ångest för att jag missade bröllopsmässan på stadshotellet istan i år.. men ska faan inte missa barnmässan som är i slutet av mars! ALDRIG ALDRIG ALDRIG! :P

ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0