vår

Det droppar från taken och är helt varmt och skönt ute, uh va gött! Vad jag har längtat efter just detta! :D Märker ju på kvällarna o mornarna redan att det är ljusare och varmare. Härligt det.
Lämnade mina små söta marsvin till djuraffären idag. Skönt! behöver jag inte ha dåligt samevet för dem nå mer iaf. Ägnar all min tid åt min lille bebbe, hinner ju inte med nått annat känns det som. Förutom fotbollen som jag tagit på mig för att få tänka på något annat än barn då och då. :)
Ska bli kul på fredag, då håller jag i träningen. Blir inte så jobbig träning då, mest så att vi får komma igång ordentligt och verkligen börja träna.

Ska snart ut i det fina vädret och jogga tror ja. Skulle vara väldigt skönt iaf. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0