what a feeeelin'.. trallalala

Promenerat i två timmar med lillen, gått o handlat mat och även tagit en tur till systembolaget i det vackra vädret. Skönt! Har även hunnit med att besöka doktorn med Casper på vårdcentralen OCH hälsat på på öppna förskolan, och träffat en trevlig mamma och söta små barn. Här uträttas mycket minsann, har mycket energi idag även fast mensvärken är brutal. :)

Casper är hostig och fortfarande snorig och allt, var rädda att han hade fått astma eller möjligtvis lunginflammation, men som tur var hade vi fel! Träffade även min barnmorska som jag hade på förlossningen när Casper kom. Det var riktigt roligt att se henne igen!

Sen blir det att åka hem till mamma och pappa/ mormor och morfar och käka våfflor med grädde och jordgubbssylt. Jag längtar lite, för jag är gottegris idag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0